دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
.

حوزه/ امام جمعه چهارباغ گفت: برخورد قاطع با ضارب آمر به معروف در شیراز و همچنین هنجارشکنان و مروجان لاابالی‌گری به‌صورت سازمان‌یافته درخواست عموم مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام قادر محمدی امام‌جمعه شهرستان چهارباغ در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، به سیره رفتاری امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: رفتار امام حسین(ع) در خدمت به مردم و کمک به نیازمندان، الگوی شایسته‌ای برای جامعه امروز ماست.

وی افزود: امسال با وجود حملات سنگین فضای رسانه‌ای، سراسر کشورمان شاهد پرشورترین عزاداری‌ها برای سالار شهیدان‌(ع) در دهه اول محرّم بود.

امام‌جمعه چهارباغ، به لزوم مقابله با جریان تکفیری تأکید کرد و گفت: جریان تکفیری، بزرگ‌ترین خطر در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) است، از این‌ رو مدافعان حرم برترین مجاهدان و شهدای آنان بافضیلت‌ترین شهیدان تاریخ‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارباغ، یادآور شد: در تابستانِ گرم امسال تاکنون مجموعه وزارت نیرو بسیار با برنامه عمل کرده و با وجود مصرف برق که رکورد زده، اگر وزارت نیرو تعلل می‌کرد امروز با خاموشی‌های زیاد روبرو بودیم.

وی تصریح کرد: از هم‌وطنان خواهش می‌کنم در مصرف آب و برق نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدی به تعطیلی زندان رجایی شهر اشاره کرد و گفت: تعطیلی زندان رجایی شهر اقدام خوبی بود، اما انتقال جمع زیادی از زندانیان رجایی شهر به زندان قزل‌حصار موجب نگرانی مردم منطقه شده و امیدواریم این اقدام یک اقدام موقت باشد و البته انتقال زندان قزل‌حصار نیز حسب مصوبه هیئت دولت خواسته جدی مردم استان است.

وی خواستار برخورد جدی با هنجارشکنان شد و اظهار کرد: برخورد قاطع با ضارب آمر به معروف در شیراز و همچنین هنجارشکنان و مروجان لاابالی‌گری به‌صورت سازمان‌یافته درخواست عموم مردم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha