یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام محمدرضا قائم پناه

حوزه/معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: مسلمین نباید در برابر اهانت های هدفمند و ادامه‌دار به ساحت مقدس قرآن همچنان منفعل باشند؛ جهان اسلام خوشبختانه از قدرت اقتصادی، سیاسی و... بالایی برخوردار است و در صورت اجماع می تواند پاسخ کوبنده و دندان شکنی به آمران و عاملان این امر ضددینی بدهد.

حجت الاسلام محمدرضا قائم پناه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با محکومیت توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، اظهار داشت: در سال‌های اخیر توهین به قرآن به صورت پراکنده در کشورهای اروپایی و غربی دیده می شد، ولی اکنون این امر به یک رویه هدفمند توسط دشمنان جهان اسلام تبدیل شده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ادامه داد: حمایت دولت‌های سوئد، دانمارک و... از عاملان این جنایت بزرگ نشان می‌دهد که در پس پرده امپریالیسم و صهیونیسم جهانی پنهان شده اند و این پروژه را مدیریت می کنند.

استاد حوزه ادامه داد: البته ناگفته نماند که این اهانت ها و قرآن سوزی ها در کشورهای غربی از روی تفریح و یا سرگرمی نیست، بلکه فرافکنی برای فرار از ترسی است که امروز جهان غرب درگیر آن شده است و آن ترس چیزی نیست به جز فراگیر شدن دین حقه و مبین اسلام در جهان.

حجت الاسلام قائم پناه بیان داشت: مسلمین نباید در برابر این اهانت های هدفمند و ادامه دار همچنان منفعل باشند؛ جهان اسلام خوشبختانه از قدرت اقتصادی، سیاسی و... بالایی برخوردار است و در صورت اجماع می تواند پاسخ کوبنده و دندان شکنی به آمران و عاملان این امر ضددینی بدهد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به افرادی که مرتکب این اعمال غیرانسانی می‌شوند، داشته باشیم و پیشینه آنان را مطالعه کرده باشیم، افرادی جامعه‌گریز، منزوی و دارای مشکلات روحی و عقده حقارت هستند.

استاد حوزه یادآور شد: شک نداشته باشیم که یک جریان جهانی به نام نظام ماتریالیسم در پشت هتاکی های گستاخانه به قرآن کریم قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha