شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس ضمن تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: حق گویی و مطالبه گری توسط خبرنگاران مجاهدتی عظیم است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‌گر جهانی قرار داده و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

روز خبرنگار فرصت ارزشمندی جهت پاسداشت مقام انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا(ص) در حدیثی فرمودند: حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس، از این رو می‌توان حق‌گویی و مطالبه‌گری توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم بنامیم و قدردان آن باشیم.

۱۷مرداد ماه روز خبرنگار روز تلاشگران اندیشه و قلم را به حضور شما خبرنگار محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و زحمات شما را در عرصه اطلاع رسانی مسئولانه ارج می‌نهیم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را خواستاریم.

علی اکبر ساجدی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha