شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
صثس

حوزه / گروه ۸۴۰ موشکی مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان و دیگر خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ حیدر معظمی گودرزی فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران با نهضت روشنگری به صورت جهادگونه و در خط مقدم در میادین مختلف حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه نباید به خبرنگاری به عنوان یک شغل نگاه کرد، یادآور شد: در نظام اسلامی ایران با توجه به رسالتی که به دوش یک خبرنگار در عرصه‌های مختلف گذاشته شده، باید به عنوان سرباز وطن به آنها نگاه کرد.

گودرزی با بیان اینکه خبرنگاران پیام رسان واقعیت‌های جامعه باشند، اظهار کرد: اگر خبرنگار منعکس کننده واقعیت‌ها نباشد، مسئولان نمی‌توانند تصمیم‌های درست برای رفع مشکلات بگیرند.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا، بر لزوم رفع دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین در رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها برای بیمه نمودن کشور در مقابل نقشه‌های دشمنان، دستاوردهای نظام اسلامی را به درستی منعکس کنند.

وی با بیان اینکه خیلی از مسئولان به خاطر اطلاع رسانی درست و به‌موقع خبرنگاران با پی بردن به اشتباهات خود در جهت رفع آن تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند با ارائه خدمات دولتمردان ضمن ایجاد امید در جامعه، نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان از خدمات اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر کنند، اظهار کرد: مسئولی که به خدمات خبرنگاران بی‌توجه باشد به سازمان خودش آسیب می‌زند.

گودرزی، سرعت عمل خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتقال اخبار به افکار عمومی را موجب پیشگیری از خیلی از حوادث و اتفاقات ناگوار دانست و گفت: رسانه‌های بیگانه با سوء استفاده از تاخیر انعکاس اخبار و واقعیت‌ها، علیه مردم و کشور مطالب را وارونه جلوه می‌دهند.

سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان نیز در این نشست ضمن قدردانی از گروه ۸۴۰ موشکی در اهمیت دادن به جایگاه خبرنگار، به نقش رسانه‌ها در بیان دستاوردهای انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهل بیت(ع) اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران به عنوان قشری که با درد جامعه آشنایی دارند، نقش مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب دارند.

وی به نگرانی مقام معظم رهبری در دیدار با حوزویان پیرامون تبلیغ اشاره کرد و گفت: دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون کم کاری در امر تبلیغ نباید فقط منحصر به روحانیون و مبلغین باشد بلکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز باید به رسالت خود در جهاد تبیین و رفع دغدغه رهبری به درستی عمل کنند.

دولت آبادی با بیان اینکه خبرنگاران در جهت رفع مشکلات مردم باید از مسئولان مطالبه‌گری کنند، اظهار کرد: یک خبرنگار می‌تواند با قلم خود و اطلاع رسانی به‌موقع علاوه بر خنثی نمودن بسیاری از توطئه‌های دشمنان، مشکلات جامعه را نیز بر طرف نماید.

در این مراسم از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان و دیگر خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تجلیل شد.

انتهای پیام. /

تقدیر گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان

تقدیر گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha