چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام جمعه بخش کاکی

حوزه / امام جمعه بخش کاکی با تأکید بر اینکه مسئولان باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به‌کار بگیرند، گفت: ولایتمداری، ساده زیستی، بی ادعا بودن، اخلاص و تلاش صادقانه برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که می‌بایست سرلوحه عمل امروز مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس و کارکنان دادگستری بخش کاکی صبح امروز با حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام حسین حسین‌پور در این دیدار با بیان اینکه قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم می‌تواند بازدارنده بسیاری از مشکلات، فسادها و اشکالات باشد، اظهار داشت: دستگاه قضایی پناهگاه و ملجاء مردم ستمدیده است و مسئولیت سنگین در احقاق حق مردم موجب امیدآفرینی در جامعه و زمینه ساز جامعه‌ای سالم خواهد بود.

امام جمعه بخش کاکی با تأکید بر اهمیت کار قضاوت و قاضی از دیدگاه اسلام، یادآور شد: فعالیت در این عرصه کاری حساس و دشوار است که نقش به‌سزایی در جلب اعتماد مردم و شکل گیری جامعه اسلامی خواهد داشت.

حجت الاسلام حسین‌پور، مردم بخش کاکی را مردمی متدین و انقلابی و شایسته بهترین خدمات دانست و گفت: امیدواریم رئیس کل دادگستری در عین مردم داری، در مقابله قاطع با سر رشته‌های فساد موفق باشد.

در این دیدار خوش قدم رئیس دادگستری بخش کاکی ضمن قدردانی از حمایت‌های معنوی امام جمعه، گزارشی از آمار، عملکرد و فعالیت‌های مجموعه را ارائه داد.

دیدار بخشدار بخش کاکی به همراه جمعی از مسئولان ادارات با امام جمعه

همچنین حجت الاسلام حسین پور شب گذشت در دیداری که با بخشدار و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این بخش داشت، با اشاره به آیات قران کریم، فرصت خدمت به مردم را نعمت و امانت الهی عنوان کرد و گفت: روزی باید در قبال این مسئولیت‌ها در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به‌کار بگیرند، یادآور شد: ولایتمداری، ساده زیستی، بی ادعا بودن، اخلاص و تلاش صادقانه برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که می‌بایست سرلوحه عمل امروز مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام حسین‌پور، با بیان اینکه تمرکز دشمن بر تخریب دولت سیزدهم اظهار کرد: مردمی سازی و اسلامی سازی حکمرانی در راستای تحقق دولت دینی و جهاد سازندگی دولت سیزدهم سبب قرار گرفتن آن در سیبل هدف دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: همه ما به عنوان مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بایست در راستای موفقیت دولت عدالت محور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha