دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
اشتغال

حوزه/ امام جمعه موقت جم به مباحث اشتغال و دغدغه جوانان و خانواده ها تأکید کرد و اظهار داشت: بیشترین مراجعه و خواسته‌های مردمی مربوط به اشتغال است، مسئولین دست به دست هم دهند و مشکل اشتغال جوانان منطقه را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس فتحی امام جمعه موقت جم در خطبه های نماز جمعه این شهر به عوامل عاقبت بخیری اشاره کرد و گفت: زیارت امام حسین(ع) و قدردان نعمات الهی، نظیر دوران جوانی و داشتن مال و ثروتی که در مسیر خدا صرف شود از عوامل عاقبت بخیری و شئونات رستگاری است.

وی به ویژگی منحصر به فرد دولت شهید رجایی اشاره کرد و افزود: توفیق و سعادتی که خداوند نصیب دولت شهید رجایی کرد حرکت او در مسیر و جلب رضایت الهی و همچنین ولایتمداری، مردم داری توأم با اخلاص و خدمت صادقانه بود.

امام جمعه موقت جم به نکته حائز اهمیت مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور و دولتمردان اشاره و عنوان کرد: تقدیر، تمجید و حمایت رهبری از عملکرد و فعالیت های دولت را یکی از کارنامه موفق دولت می توان برشمرد که در دولت های گذشته کمتر شاهد آن بودیم.

حجت الاسلام فتحی با پرداختن به مسئله گروگان گیری معیشتی از منظر رهبری، گفت: معظم له برای بهبود معیشت اشاره ای به رشد شاخص های کلان اقتصادی و کارهای زیر بنایی و سیاست خارجی داشتند و تأکید کردند مسائل معیشتی باعث شده تا کارهای بزرگ دولت در عرصه های داخلی و خارجی به چشم نیاید که یکی از این عوامل تلاش در جهت مهار تورم و اتخاذ سیاست های اقتصادی است.

وی ادامه داد: کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی، ثبات بازار، کاهش تورم ثبات نرخ ارز و رشد تولید از جمله مواردی است که دولتمردان در این زمینه باید بیشتر تلاش نمایند.

امام جمعه موقت جم در ادامه اظهار کرد: در ابتدای دولت در این شهرستان اقدامات خوبی انجام گرفته که بازگشایی مسیر بن بست روستای سرچشمه در هفتهٔ دولت یکی از اقدامات بزرگ دولت بود.

خطیب موقت جمعه جم سفر رئیس جمهور به شهرستان عسلویه را با برکت دانست و تصریح کرد: افتتاح فاز 11 بزرگترین و ایرانی ترین پالایشگاه گازی در کمتر از ۲ سال از مهم‌ترین و بالاترین دستاورد و از نشانه‌های شعار «ما می توانیم» که توسط متخصصان داخلی به وقوع پیوست.

وی به مباحث اشتغال و دغدغه جوانان و خانواده ها تأکید کرد و اظهار داشت: بیشترین مراجعه و خواسته‌های مردمی مربوط به اشتغال است، مسئولین دست به دست هم دهند و مشکل اشتغال جوانان منطقه را حل کنند.

حجت الاسلام فتحی ضمن گرامیداشت شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار افزود: رئیسعلی به فتوای مراجع دینی با دست خالی در مقابل انگلیسی ها ایستاده و موفق شد و تلاش دشمنان در این است که بین مردم و مراجع و روحانیت فاصله ایجاد کنند و مردم را نسبت به انقلاب و ارزش ها دلسرد و بدبین کنند. می توان با تکیه بر صلاح تقوا، خدمت صادقانه، حضور در بین مردم، جهاد تبیین و روشنگری مانع این حرکات شد.

وی به سه برکت نهضت عاشورا اشاره کرد و گفت: تمایز اسلام ناب محمدی از اسلام التقاطی اموی و شکسته شدن اُبهت های پوشالی طاغوت و شکستن انسداد راه حق، سه برکت نهضت عاشورا بود که با قیام امام حسین علیه السلام جاوید ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha