چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
موکب اوقاف

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به فعالیت های تبلیغی ۱۰ مبلّغ روحانی در موکب شهدای مدافع حرم گفت: با توجه به قرآن سوزی های اخیر صورت گرفته، غرفه «قرآن بخوان و جایزه بگیر» در این موکب برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اسکان روزانه بیش از یک هزار زائر حسینی در موکب شهدای مدافع حرم سازمان اوقاف و امور خیریه شلمچه خبر داد و گفت: همچنین در طول زمان مراسم اربعین حسینی نیز آماده پذیرایی از زائران هستیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برنامه های موکب شهدای مدافع حرم گفت: موکب شهدای مدافع حرم سازمان اوقاف و امور خیریه شلمچه بر عهده اداره کل اوقاف امور خیریه استان بوشهر با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد است. این موکب در شلمچه کنار پارکینگ ۵۰ هکتاری قرار دارد که به صورت ۲۴ ساعته خدمات مختلف از جمله پذیرایی، اسکان و مباحث فرهنگی، اجتماعی و قرآنی به زائران ارائه می‌ دهد.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغی ۱۰ مبلّغ روحانی در موکب شهدای مدافع حرم تصریح کرد: با توجه به قرآن سوزی های اخیر صورت گرفته، غرفه «قرآن بخوان و جایزه بگیر»، برپا شده، ضمن اینکه در کنار برنامه های فرهنگی نماز جماعت نیز برگزار واقلام فرهنگی بین زائرین توزیع می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین بوده و امکانات بهداشتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین فراهم شده است. همچنین در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران هستیم.

وی از اسکان هزار زائر در طول شبانه روز خبر داد و گفت: در طول زمان مراسم اربعین حسینی نیز آماده پذیرایی از زائران هستیم. وی گفت: ما در سطح استان برنامه هایی از قبیل پیاده روی جاماندگان اربعین و آماده سازی برای بقاع متبرکه در ایام اربعین پیش بینی کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha