یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام جمعه شهرستان سنندج

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: همه انتظار داریم که سفرهای استانی هیئت دولت زمینه‌ای برای غم خواری مردم و از بین رفتن مشکلاتی همانند مشکل اشتغال جوانان و مسکن باشد زیرا این دست از مشکلات از دغدغه‌های این نظام اسلامی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی قرار داریم و از سوی دیگر تعلیم و تربیت از مبانی فکری دین مبین اسلام است.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود عنوان کرد: بنابراین همه ما به عنوان یک مسلمان باید در راه مبارزه با بی‌سوادی کوشا باشیم و اجازه ندهیم که فردی بدون سواد در جامعه باقی بماند.

وی گفت: انتظار داریم که در بحث ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه افراد و خانواده‌ها با آموزش و پرورش همراه باشند زیرا دانش و سواد زمینه‌ای برای خروج انسان از سیاهی و تاریکی می‌باشد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در دیداری که اخیرا رئیس جمهور با روحانیون داشتند اعلام کردند که در سفرهای استانی اولویت تلاش برای رفع مشکلات مردم ایران اسلامی می‌باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج تصریح کرد: همه انتظار داریم که سفرهای استانی هیئت دولت زمینه‌ای برای غم خواری مردم و از بین رفتن مشکلاتی همانند مشکل اشتغال جوانان و مسکن باشد زیرا این دست از مشکلات از دغدغه‌های این نظام اسلامی می‌باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم استان کردستان بار دیگر شاهد سفر رئیس جمهور به این خطه در آینده‌ای نزدیک باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به ایام اربعین حسینی و مهمان نوازی‌های مردم کردستان از زائرین اربعین، اظهار کرد: محبت و خدمت رسانی مردم کردستان نشان داد که مردم اهل سنت این خطه در عمل دوستدار و عاشق اهل بیت علیه السلام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha