یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1108267
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی تضمین کننده سلامت و سعادت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امروز در جلسه نشست شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان لرستان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم معارف مهدوی در جامعه اشاعه و گسترش یابد، گفت: نشر، تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی تضمین کننده سلامت و سعادت جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت های دینی و تبلیغی در راستای اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه بهره بگیریم، اظهار کرد: متاسفانه در برخی زمینه‌ها همچون فقه مهدوی کار تبلیغی خاصی صورت نگرفته و تبلیغ در این حوزه مغفول مانده است.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت تدوین و نشر فقه مهدوی در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: تبلیغ معارف مهدوی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه ها گسترش یابد.

حجت الاسلام درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان نیز از ولایت به عنوان رکن مهم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: اطاعت از ولایت فقیه به منزله خدمت به امام زمان (عج) است.

انتهای پیام

احسان یاوری مدیر کل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان هم در این جلسه ایام ربیع را فرصتی مغتنم برای ترویج معارف مهدوی در جامعه برشمرد و گفت:باید تلاش کنیم معارف مهدوی در جامعه نشر و گسترش یابد.

در پایان این نشست، اعضای شورای سیاسی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (ع) در استان لرستان بر باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه های مهدوی واجتماع بزرگ منتظران موعود در استان تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha