چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
عکس

حوزه/ سامانه غیرحضوری خرید از فروشگاه کتاب انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز سال تحصیلی، عنوان کرد: سامانه غیرحضوری خرید کتاب از فروشگاه کتاب انتشارات جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برای همه طلاب حضوری، غیرحضوری و مجازی این موسسه علمی حوزوی راه اندازی شده است.

رئیس انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این سامانه به منظور تسهیل در خرید کتب درسی بانوان طلبه از فروشگاه کتاب انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و جلوگیری از ازدحام جمعیت و اتلاف وقت مراجعه کنندگان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه بانوان طلبه با خرید کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی بهره مند شوند، گفت: طلابی که به صورت حضوری برای خرید کتاب به فروشگاه مراجعه کنند، نمی توانند از این تخفیف بهره مند شوند.

وی با اشاره به روش خرید از فروشگاه الکترونیک، خاطرنشان کرد: طلاب حضوری، مجازی و غیرحضوری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که ساکن قم هستند، برای خرید کتاب و استفاده از تخفیف به سامانه فروشگاه به نشانی https://eshop.jz.ac.ir مراجعه کرده و پس از خرید کتاب می‌توانند ۴۸ ساعت بعد به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و کتاب‌های خود را دریافت کنند.

رئیس انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: طلابی که ساکن قم نیستند و تمایل دارند که کتاب خود را از طریق پست دریافت کنند، می‌توانند همانند سنوات گذشته به سامانه فروشگاه مراجعه و نسبت به خرید کتاب و پرداخت هزینه‌های پستی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: بانوان طلبه برای خرید کتاب باید از طریق سامانه دانش پژوهان وارد سامانه فروشگاه الکترونیک کتاب شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha