شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
جهاد

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی طلاب و مبلغان تحقق جهاد تبیین است، تصریح کرد: در راستای بصیرت افزایی جامعه باید جهاد تبیین در اولویت برنامه های فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در کارگاه یک روزه جهاد تبیین ویژه مبلغان و مبلغات شهرستان کوهدشت که در سالن اجتماعات دبیرستان کوثر این شهر برگزار شد، گفت: برای تحقق اهداف جهاد تبیین باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم .

وی با بیان اینکه اهتمام در زمینه جهاد تبیین به عنوان فریضه ای فوری و قطعی و از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است، افزود: وظیفه آحاد مردم تلاش برای اجرای جهاد تبیین است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی طلاب و مبلغان تحقق جهاد تبیین است، اظهار کرد: در راستای بصیرت افزایی جامعه باید جهاد تبیین در اولویت برنامه های فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای قرار بگیرد، چرا که راهکاری موثر و هدفمند برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

وی بر تبلیغ مؤثر، هدفمند و مخلصانه تأکید کرد.

جهاد تبیین مأموریت اصلی حوزویان است

طلاب به دانش روز مجهز شوند

حجت الاسلام محمد ولی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان هم در این کارگاه با بیان اینکه برای تحقق اهداف جهاد تبیین باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم، گفت: جدی‌ترین راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی پای نهادن در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام توان و ابزار خود را برای منحرف ساختن نوجوانان و جوانان ایران اسلامی بکار گرفته است، اظهار کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید تبلیغ موثر، هدفمند و آگاهانه صورت بگیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان در پایان یادآور شد: طلاب و مبلغان برای تبلیغ و انجام جهاد تبیین به دانش روز مسلط شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha