چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا از اولویت‌های سپاه است، گفت: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، امروز در دیدار با خانواده شهید عالی حسینی و زنده پی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا آثار و برکات فراوانی برای جامعه دارد.

سردار رزمجو با تأکید بر اینکه جامعه باید قدردان شهدا و خانواده آنها باشد، ادامه داد: هفته دفاع مقدس از آن زمان‌هایی است که بیشتر می‌توان به شهدا و خانواده آنها پرداخت، چرا که این زمان برای یادآوری رشادت‌های شهدا و خانواده‌های آنهاست.

وی با اشاره به اینکه ارج نهادن به جایگاه شهدا و خانواده‌های آنها وظیفه همگانی است، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا را از توفیقات الهی برای خود می‌دانیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا از اولویت‌های سپاه است، اظهار کرد: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی با تأکید بر اینکه همه ایام و مناسبت‌ها متعلق به شهدا و خانواده‌های آنهاست، عنوان کرد: ارزش‌هایی که شهدا برای جامعه آورده‌اند باید برجسته شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه نگاه و دقت در زندگینامه و بیوگرافی شهدا برای همگان پند، اندرز و مسیر راه است، تصریح کرد: استفاده از سیره شهدا برای ما موفقیت و آرامش می‌آورد.

وی با بیان اینکه اسم شهدا و یادآوری رشادت‌های آنها خستگی و خمودگی را از جامعه می‌زداید، گفت: ما در رسیدن به قله‌ها نیاز به شهدا داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha