پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ادای احترام سبزپوشان تیپ زرهی حجت(عج) به شهدای اهواز

آیین غبارروبی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در گلزار شهدای اهواز توسط رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین غبارروبی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در فضای آکنده از یاد نام شهدا با حضور رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت (عج)، خانواده شهدا امروز در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

همچنین در این مراسم، سردار رفیق دوست جانشین قرارگاه کربلا، سرهنگ پاسدار شمسی فرمانده تیپ، حجت الاسلام طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ، رزمندگان یگان های نیروی زمینی سپاه در جنوب و خانواده های مکرم آنها حضور داشتند.

در این مجلس معنوی همسر سردار شهید مدافع حرم هادی کجباف خاطراتی از این شهید بزرگوار بیان کرد و در ادامه برنامه سردار رفیق دوست در سخنانی به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا بر ضرورت حفظ و استمرار تعظیم شعائر انقلاب اسلامی سخنانی را گفت.

جانشین قرارگاه کربلا با اشاره به ضرورت حضور در جمع مادران و همسران شهدا، ادامه داد: سخنان همسر شهید کجباف باعث ایجاد امید و روحیه معنوی در دل های همه ما شد.

در انتهای برنامه از همسر شهید مدافع حرم سردار هادی کجباف تجلیل بعمل آمد و در ادامه با حضور و اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha