دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مبلغین علاوه بر تهذیب و تقوا و روحیه دینی در بحث سواد رسانه‌ای و استفاده از تکنولوژی‌های روز تخصص و آشنایی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش منطقه‌ای طلاب خواهر با موضوع «نقش مبلغات در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف» امروز در اردوگاه امام علی علیه السلام سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این همایش، تقوا و تهذیب را از ویژگی های مبلغان برشمرد و گفت: کسانی که در حوزه تبلیغ فعالیت می‌کنند باید مهارت‌های روز را داشته باشد زیرا با داشتن این مهارت‌ها می‌توان در بحث تبلیغ موفق عمل کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: مبلغین علاوه بر تهذیب و تقوا و روحیه دینی در بحث سواد رسانه‌ای و استفاده از تکنولوژی‌های روز تخصص و آشنایی لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که امروز مبلغین باید به آن توجه کنند موضوع خانواده و بنیان خانواده است، زیرا امروز خانواده‌ به شدت مورد هجمه فرهنگ غرب است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: مبلغان باید در بحث رفتارهای اجتماعی متناسب با مخاطب رفتار کنند زیرا با این کار خروجی بهتری خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha