یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
انصاری

معاون شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کشور گفت: بر اساس برنامه جوان گرایی و در راستای فرمایشات رهبر انقلاب در این باره و به خصوص مسئله جهاد تبیین، حجت الاسلام ناجی در این جایگاه قرار داده شد ، چرا که موضوع جهاد تبیین از محوری ترین فعالیت های ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به زیبایی های ظاهری و باطنی اصفهان اظهار داشت: جلوه های ظاهری اصفهان بسیار زیبا است و جزء شهرهای زیبای ایران و دنیا بوده، اما زیباتر از این جلوه ها، باطن اصفهان است که اگر انسان مقداری ملاحظه داشته باشد در می یابد باطن اصفهان یک جاذبه معنوی دارد.

وی با بیان تأثیر وادی السلام اصفهان در این جلوه و جاذبه معنوی و باطنی گفت: تخت فولاد اصفهان به تنهایی می تواند این سیر معنوی را به انسان بدهد و باطن اصفهان روزی است که از ایستادگی و روحیه جهادی مردم و حضور در صحنه آنها تشییع بیش از ۳۰۰ شهید و اعزام چند برابری به جبهه رقم خورد.

وی افزود: باطن اصفهان، جریان حوزوی و علمی اصفهان است و قدمت حوزه علمیه اصفهان و فعالیت های دینی آن به حق و انصافا برای ایران اسلامی افتخار آفریده است.

معاون شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کشور در ادامه سخنان خود محمد علی احمدی، رئیس سابق شورای هماهنگی اسلامی اصفهان را از موفق ترین مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور بیان و عنوان کرد: این موفقیت آن قدر در مرکز ظهور و بروز داشت که ما تلاش فراوانی کردیم این پرچم به دست این مدیر باقی بماند.

حجت الاسلام ناجی در این جایگاه قرار داده شد ، چرا که موضوع جهاد تبیین از محوری ترین فعالیت های ما می باشد.
وی اضافه کرد: ما در دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب بسیارعقب هستیم و نتوانستیم از انقلاب و ارزش های انقلاب و پیام آن خوب دفاع کنیم از این باب حضور حجت الاسلام ناجی غنیمت بود.

حجت الاسلام عرب انصاری همراهی و کمک مسئولان ارشد استان به ویژه امام جمعه اصفهان و استاندار و دیگر دستگاه های اداری و فرهنگی با روسای پیشین و فعلی شورای هماهنگی را در عملکرد رو به رشد شورا بسیار موثر دانست و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند با حمایت این افراد قدم های بزرگی بردارد.

معاون شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کشور خاطر نشان کرد: همکاران ما در اصفهان از نیروهای اخلاق مدار و تعهدمحور هستند و این نشان می دهد که پیوند عاطفی و برادری بین همکاران در اصفهان است و این پیوند باید تقویت شود.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یک نهاد قانونی فعال و اثرگذار عنوان کرد و ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بصیرت افزایی کرده ،هم چنان که در ۹ دی این شورای هماهنگی است که جمعیت را به صحنه می آورد.

معاون شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کشور آرمان گرایی را از برنامه های اصلی این شورا بیان کرد و افزود: در مقاطعی قرار گرفته ایم که به دنبال تضعیف این آرمان ها هستند، لذا تبیین و عمق بخشی به شعارها و رساندن پیام ساده و صمیمی از برنامه های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha