سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان

حوزه / امام جمعه شهرستان مریوان گفت: عملیات مردم و رزمندگان فلسطین علیه دشمن صهیونیستی پیام‌های بسیاری برای مستکبرین و زورگویان به‌دنبال داشت و نشان داد که امروز توازن قدرت در جهان دچار تحول شده است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین و حماس بر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: حمله نیروهای جبهه مقاومت و حماس به اسرائیل غاصب نشان داد که این رژیم منحوس در سرازیری سقوط قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: بسیاری در جهان از این اقدام رزمندگان فلسطینی در مبارزه با صهیونیست‌ها اظهار شادی و شعف کردند که این نشان دهنده چهره پلید اسرائیلی‌ها در افکار عمومی دارد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین، یادآور شد: عملیات مردم و رزمندگان فلسطین علیه دشمن صهیونیستی پیام‌های بسیاری برای مستکبرین و زورگویان به دنبال داشت و نشان داد که امروز توازن قدرت در جهان دچار تحول شده است.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین و جوانان مومن آن با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی توانستند بر دشمن صهیونیستی در یک عملیات منسجم و هماهنگ پیروز شوند و اسرائیل غاصب را خوارتر از هر روز نمایند.

امام جمعه شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: بی‌شک وعده الهی محقق خواهد شد و دشمنان جهان اسلام یک به یک خفیف و خوار و از بین خواهند رفت و در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی اسرائیل غاصب و کوتاه شدن دستان او از سرزمین‌های اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha