شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/  مراسم تکریم و معارفه فرماندهی قرارگاه تاکتیکی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سپاه شهرستان‌ خوی

حوزه/ امام جمعه شهرستان خوی گفت: تقویت جبهه مقاومت و اضمحلال اژدهای هفت سر داعش از دستاوردهای مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، در انتفاضه الاقصی فلسطینی‌ها با چاقو و سنگ مبارزه می‌کردند اما امروز به‌برکت جبهه مقاومت مبارزه آن‌ها با پهباد و موشک است که در جواب زورگویی‌های اسرائیل بر سرشان می‌بارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه خوی که در سالن مجتمع عترت بوتراب خوی برگزار شد، اظهار داشت: آیه شریفه "رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ" سرمشقی برای افرادی است که در نظام مقدس اسلامی قبول مسئولیت می‌کنند و باید پذیرش مسئولیت‌ها و خروج از مسئولیت‌ها صادقانه باشند.

امام جمعه شهرستان خوی سپاه پاسداران را نیرویی با عظمت و نهالی برخواسته از درون انقلاب اسلامی مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: تقویت جبهه مقاومت و اضمحلال اژدهای هفت سر داعش از دستاوردهای مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، در انتفاضه الاقصی فلسطینی‌ها با چاقو و سنگ مبارزه می‌کردند اما امروز به‌برکت جبهه مقاومت مبارزه آن‌ها با پهباد و موشک است که در جواب زورگویی‌های اسرائیل بر سرشان می‌بارد.

تقویت جبهه مقاومت و اضمحلال داعش از دستاوردهای مهم سپاه پاسداران است

در ادامه سردار محمدحسین رجبی، با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، اظهار کرد: مسئله فلسطین یک امر جهانی است و تمام مسلمین جهان با عزم راسخ و اتحاد به دنبال پیروزی و آزادی قدس اشغالی هستند.

وی با بیان اینکه امروز ثمره مقاومت فلسطین همان وعده الهی است که در دنیا در حال وقوع است، گفت: تنها تکیه دشمن، بر تجهیزات پیشرفته خود است ولی در مقابل، جبهه مقاومت در کنار افزایش توان نظامی خود با استعانت از دستور الهی جهاد می‌کند و صد البته خداوند هم همراه آنان است و جنایتی که امروز رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌دهد مصداق بارز کشتار جمعی است و باید همه دنیا در مقابل این کشتار بی‌رحمانه ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: تجاوز، کار ذاتی این رژیم کودک کش است و این ید الهی امروز آنها را در مخمصه‌ای قرار داده که راهی جز نابودی نخواهند داشت و خروش امت اسلامی امروز خار چشم استکبار جهانی شده و قطعا پیروزی با رزمندگان مقاومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در آذربایجان غربی را می‌توان به عنوان منشأ امنیت، بسیج ده‌ها میلیونی، محرومیت زدایی، مردم یاری معرفی کرد، یادآور شد: جوانان با بهره‌گیری از تجربیات چندین ساله پیشکسوتان، گره‌های موجود را با تفکر انقلابی و جهادی باز خواهند کرد و ما نمونه آن را در زلزله خوی دیدیم که جوانان چگونه به کف میدان آمدند و مردم را یاری کردند.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات چندین ساله سردار محمد باقر علائی تقدیر و سرهنگ مصطفی آقایی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان خوی معرفی شد.

تقویت جبهه مقاومت و اضمحلال داعش از دستاوردهای مهم سپاه پاسداران است

تقویت جبهه مقاومت و اضمحلال داعش از دستاوردهای مهم سپاه پاسداران است

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha