جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1113264
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
حمایت طلاب خواهر نقده از جبهه مقاومت

اجتماع طلاب خواهر نقده در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات ضد بشری و وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مرحمت رضاوندی امروز در اجتماع طلاب خواهر شهرستان نقده در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات ضد بشری و وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از فلسطین یک وظیفه انسانی است و هر کس صدای مظلومی را بشنود اما به یاری او نرود مسلمان نیست.

وی با بیان این که ایستادگی در برابر ظلم، استکبار و ستم جزو اصول تغییر ناپذیر اسلامی است، خاطرنشان کرد: جبارانی که خون انسان های بیگناه را برای رسیدن به قدرت دنیا می ریزند بویی از انسانیت نبرده اند و کسانی که در برابر چنین موجودات وحشی ای سکوت کنند، در جنایت آن ها شریک هستند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه نقده افزود: پیروزی مردم فلسطین زمینه ساز ظهور و نابودی اسرائیل خواهد شد و مسئله فلسطین که به کرات در بیانات رهبری به آن اشاره شده رمز گشایش ظهور می باشد.

وی تصریح کرد: امامین انقلاب از روز اول انقلاب بر حمایت بدون قید و شرط بر جبهه مقاومت فلسطین تاکید داشتند، چرا که امروز ملت فلسطین در خط مقدم مبارزه با طاغوت و استکبار است و یقینا با ادامه این مبارزات و مقاومت ها بیت المقدس آزاد خواهد شد و ملت فلسطین سرزمین های مادری شان را باز خواهند گرفت و همه ممالک اسلامی به آغوش امت اسلام باز خواهند گشت.

رضاوندی در پایان با محکوم کردن جنایات ضد بشری و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: ان شاءالله همه امت اسلامی زوال دشمنان بشریّت، یعنی همین استکبار آمریکاییِ منحط و زوال اسرائیل را به لطف الهی خواهند دید و همه امروز وظیفه دارند از قیام ملت فلسطین دفاع و حمایت و پشتیبانی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha