پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
فلسطین

حوزه/ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در پیامی جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

تاریخ تکرار می‌شود.

حرملهٔ دیروز، کودک شش‌ماهه را هدف می‌گیرد و شمر امروز، نوزاد هفت‌روزه را…

هل من ناصر ینصر المظلوم؟

شاید برای بیداری مردم دنیا باید هزاران نفر بی گناه توسط اسرائیل غاصب سلاخی میشدند

ولی چه ظالمانه که هنوز هم تعداد زیادی در خواب عمیق اند

از هر کسی در دنیا انتظار نداشته باشیم از کل ملت ایران انتظار داریم یک صدا با هر گرایش سیاسی به نفع مردم فلسطین فریاد بزنند

مرگ_بر_اسرائیل

مرگ_بر_آمریکا

رژیم کودک کش صهیونیستی غاصب با چراغ سبز آمریکا و انگلیس خبیث و فرانسه و آلمان و در سکوت مرگ بار سازمان ملل با سلاح کشتار جمعی و بمب‌های یک تنی آمریکایی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه دست به آنچنان جنایی زد که روی همه جنایتکاران و سفاکان عالم را سفید کرد، دیدن اعضای تکه تکه شده شهدای بیمارستان المعمدانی دل هر آزاده‌ای در سراسر دنیا را به درد می‌آورد.

خادمان ابا عبدالله الحسین(ع) در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان لرستان و مواکب اربعین حسینی(ع) ضمن همدردی با شهدای مظلوم غزه و همراه با خروش میلیونی همه آزادی خواهان و در سراسر دنیا در خیزش مردم خرم آباد در اعتراض به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه روز چهارشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۶ در کنار مردم همیشه در صحنه خرم آباد خواهد بود، و این جنایت بزرگ را در حق ملت مظلوم غزه محکوم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha