شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: حمله به بیمارستان و کشتار بیماران نمونه بارز استیصال رژیم جعلی و کودک‌کش  اسرائیل می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در جمع مردم سنندج که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان آزادی این شهر تجمع کرده بودند، اظهار داشت: مردم کردستان همواره نشان داده‌اند حامی مظلومین هستند لذا از حضور امروز شما عزیزان تقدیر می‌کنیم.

استاندار کردستان در ادامه گفت: یاد و خاطره همه کسانی که در مقابل زورگویان جهان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل جان خود را تقدیم کرده‌اند را گرامی می‌داریم.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد یک نسل کشی بی سابقه در غزه توسط رژیم جعلی اسرائیل هستیم نسل کشی که در آن کودکان و زنان جلوی دیدگان جهانیان به شهادت می‌رسند.

زارعی کوشا افزود: اسرائیلی‌ها امروز با استفاده از دروغ‌های رسانه‌ای به دنبال مظلوم نمایی هستند ولی بی‌شک چهره ضد انسانی آنان برای همگان هویدا شده است.

استاندار کردستان در ادامه با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» تصریح کرد: عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی جبهه مقاومت فلسطین هیمنه دروغین اسرائیل غاصب را در هم شکست به طوری که چهره این رژیم جعلی برای جهانیان افشا شد.

مدیر ارشد استان کردستان اظهار کرد: بی‌شک اکنون اسرائیل در مسیر نابودی قرار گرفته است و ان شاءالله به زودی شاهد از بین رفتن این عامل فساد در جهان خواهیم بود.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه اسرائیل غاصب را محاصره کرده است، عنوان داشت: امروز به عینه می‌بینیم که صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند و برای ادامه بقای خود دست به هر جنایتی می‌زنند.

استاندار کردستان گفت: حمله به بیمارستان و کشتار بیماران نمونه بارز استیصال این رژیم جعلی و کودک‌کش می‌باشد.

زارعی کوشا اظهار داشت: توقع داریم که کشورهای اسلامی هرگونه رابطه را با رژیم اسرائیل قطع کنند زیرا وحدت جهان اسلام در مقابل صهیونیست‌ها رمز پیروزی ملت فلسطین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: جنایات اسرائیلی‌ها به بهانه دفاع از خود، باعث بی‌آبرویی آنان در افکار عمومی جهان شده است ولی سؤال این است که چرا مدافعان دروغین حقوق بشر در مقابل این همه جنایت و آدم کشی اسرائیلی‌ها سکوت پیشه کرده‌اند؟!.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha