جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دو واحد درس بهداشت و سلامت در حوزه علمیه آذربایجان غربی تدریس می شود

حوزه/ دو واحد درس سلامت در مدارس علمیه خواهران، برادران و اهل سنت آذربایجان غربی تدریس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا بخشایش امروز در جلسه هماهنگی سفیران سلامت طلاب و نحوه پیاده‌سازی دو واحد درس سلامت مراکز حوزوی که در مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات مناسب و ویژه معاونت بهداشت استان اظهار داشت: بهداشت همواره بر درمان مقدم است و بهترین و کم هزینه ترین کارها، رعایت بهداشت و پیشگیری است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اهمیت و رسالت سفیران طلبه، اظهار کرد: سفیران طلبه رسالت خبررسانی، آموزش و ترویج مسائل بهداشتی به دیگر طلاب، خانواده‌ها و جامعه را بر عهده دارند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه سفیران سلامت طلبه و دو واحد درس سلامت و اعلام آمادگی برای اجرای این برنامه در حوزه علمیه استان گفت: جهت گیری نسبت به سلامت مهم بوده و ارتقای علمی و دینی بدون سلامت امکانپذیر نیست.

حجت الاسلام علیرضا رضوی مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید احکام سلامت و بحث های اخلاق بهداشتی در دروس سلامت حوزه تدوین و آموزش داده شود.

در ادامه این جلسه دکتر فهیم بانی سرپرست معاونت فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با تبیین سرفصلهای دو واحد درسی سلامت و نحوه تدریس و ارائه محتوای آموزشی آن گفت: رسالت اساسی معاونت بهداشت ارتقای سواد سلامت جامعه و به دنبال آن ترویج اصل پیشگیری در جامعه است و در این راستا، معاونت بهداشت توانمندی و آمادگی کامل برای اجرای دو واحد درسی طلاب را دارد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha