چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
نابودی اسرائیل

حوزه/ امام جمعه‌ موقت جم خاطرنشان کرد: اسرائیل برای نابودی خود عجله می کند و هرکس به آمریکا اتکا کرد نابود شد. امروز با ورود آمریکا به جریان فلسطین معلوم شد از رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمانده و عملا نیروها و ابزار جنگی آمریکا، اسرائیل را سرپا نگه داشتند که بزودی با ورود حزب الله در برابر آمریکا ریشه اسرائیل کنده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس فتحی، امام جمعه‌ موقت جم، در خطبه های نماز جمعه به نقش والدین در قبال رشد جسمی و معنوی فرزندان و تربیت آنها تاکید کرد و گفت: از حقوق فرزند بر والدین این است که خوب و بد فرزند را به والدین نسبت می دهند لکن در تربیت آنها، رشد معنویات، همکاری با دیگران، تقویت ایمان و اطاعت بر امر خدا و... باید تلاش نمود.

وی والدین را در قبال تربیت به سه نکته و مساله مورد توجه و تاکید قرار داد و تصریح کرد: اول معارف دینی را به آنها بیاموزید و در مرحله دوم ادب و مهارت‌ها و آداب اجتماعی تقویت کنید و سوم ادب و مهارت شغلی و کسب روزی حلال را آموزش دهید.

حجت الاسلام فتحی به جنایات و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اسرائیل نوکر و بازیچه دست آمریکاست، امروز تمام شرارت های دنیا زیر سر آمریکاست و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل برای نابودی خود عجله می کند و هرکس به آمریکا اتکا کرد نابود شد. امروز با ورود آمریکا به جریان فلسطین معلوم شد از رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمانده و عملا نیروها و ابزار جنگی آمریکا، اسرائیل را سرپا نگه داشتند که بزودی با ورود حزب الله در برابر آمریکا ریشه اسرائیل کنده خواهد شد.

خطیب موقت جمعه جم به مقوله فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له فرهنگ را مانند هوا دانست و اگر هوا آلوده باشد دیگر نمی توان نفس کشید اما اگر هوا پاک باشد جامعه در مسیر درست حرکت می‌کند و گمراه نمی شود.

وی با گرامیداشت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی افزود: به فرهنگ عمومی باید توجه ویژه‌ای داشت، تلاش غرب در این است که فرهنگ ابتذال خود را در جوامع اسلامی ترویج دهد، برای جلوگیری آن، همه‌ اقشار مختلف با تلاش و مجاهدت، فرهنگ غنی و انسان ساز خود بیشتر قدر دانسته و زمینه‌ آن را گسترش دهیم.

حجت الاسلام فتحی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا افزود: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است تا به دنیا نشان دهد ایران اسلامی از آرمانی که برآمده از مکتب امام حسین است هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند افزود: ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ثابت کرد که تدبیر الهی همه‌کاره است. اولین سیلی ملت ایران به چهره آمریکای منحوس در این یوم االله زده شد و اکنون پس از ۴۴ سال، آمریکا ذلیل‌تر، بدبخت‌تر و گرفتارتر است و همه باور کرده‌اند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha