پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حضور مسئولین حوزه علمیه استان یزد در مدرسه علمیه مصلی

حوزه/ مسئولان حوزه علمیه استان یزد با حضور در مدرسه علمیه مصلی با اساتید، کادر و طلاب این مدرسه علمیه گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، صبح امروز چهارشنبه ١٧ آبان‌ماه ١۴٠٢ مسئولین حوزه علمیه استان یزد با حضور در مدرسه علمیه مصلی فعالیت‌های این مدرسه علمیه را مورد ارزیابی قرار دادند.

دیدار با طلاب و جلسه‌ای با اساتید و کادر این مدرسه علمیه و پاسخ به سؤالات و حل مشکلات مطرح شده از برنامه‌های امروز مسئولین حاضر در مدرسه علمیه مصلی بود.

حجت الاسلام فیاضی معاون پژوهش حوزه علمیه یزد در پاسخ به سؤالات طلاب حاضر در این دیدار به تشریح کانون‌های پژوهشی، نحوه ثبت پژوهش‌ها و آئین‌نامه پژوهشی حوزه پرداخت.

حجت الاسلام خدادادی مسئول صیانت حوزه علمیه استان یزد نیز در جمع طلاب با بیان اهمیت برگزاری صحیح هیئات عزاداری طلاب در مدارس علمیه، کتاب هیئت و هیئتی نوشته عبدالحسین نیشابوری را جهت استفاده آگاهی طلاب معرفی کرد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه یزد هم با بیان این مطلب که طلاب باید خود را برای زمانی که ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شوند آماده کنند، تأکید کرد: طلاب در کارگاه‌های تلبس شرکت نمایند حتی پایه‌های پایین‌تر، تا از محتوای این کارگاه‌ها به نحو احسن استفاده کنند.

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد نیز در این دیدار به معرفی و تشریح اولین نرم افزار حوزه علمیه یزد (نُجباء) و پایگاه‌های انتشار این نرم افزار پرداخت.

همچنین ادامه برگزاری دوره‌های سواد رسانه و علی الخصوص آشنایی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی از درخواست‌های طلاب مدرسه علمیه مصلی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha