یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دهه فجر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در دهستان‌های استان لرستان با حضور روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزای حوزه در خرم اباد با اعلام این که ستادهای مردمی دهه فجر در دهیاری ها با همکاری مسئولان دهستانها و حضور روحانیون برگزار می شود گفت: با توجه به این که حدود 40 درصد جمعیت استان لرستان در روستاها و مناطق عشایری ساکن هستند در 85 دهستان و مناطق عشایری برنامه های فرهنگی و آموزشی دهه فجر برگزار می شود .

وی گردهمایی بزرگ عشایر پلدختر و برگزاری برنامه های شاخص دهه فجر در شهرستان کوهدشت و همچنین برگزاری مراسمی برای بانوان شاغل در ادرات تابعه را از مهمترین برنامه های دهه فجر در استان لرستان برشمرد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد :برگزاری مسابقات فرهنگی هنری برای فرزندان عشایر در روز 22 بهمن، غبارروبی مزار شهدا و توزیع بسته های فرهنگی در بین عشایر استان لرستان را نیز از دیگر فعالیتهای نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان لرستان  نام برد .

حجت الاسلام موسوی ادامه داد :همچنین با توجه به اینکه روستای صاحب الزمان منطقه پاپی شهرستان خرم آباد بیش از 60 شهید را تقدیم اسلام  کرده است، برنامه تجلیل از خانواده های شهدای این روستا نیز در طول دهه فجر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha