پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ثی

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اعلام کرد: بسیج تمام ظرفیت و توانمندی هایش را رایگان و بدون منت در اختیار مردم و دستگاههای مختلف قرار می دهد و سرلوحه کارش محرومیت زدایی، خدمت رسانی و از بین بردن رنج مردم مناطق کم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار مجتبی فدا، شامگاه جمعه در همایش بزرگ بسیجیان کاشان «حریفت منم» که در سالن ورزشی شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک حرکت الهی و اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه هدف امام راحل از بنیانگذاری بسیج، حفظ، نگهداری و حراست از انقلاب و ارزش های دینی بود، گفت: بسیج تمام ظرفیت و توانمندی هایش را رایگان و بدون منت در اختیار مردم و دستگاههای مختلف قرار می دهد و سرلوحه کارش محرومیت زدایی، خدمت رسانی و از بین بردن رنج مردم مناطق کم برخوردار است.

وی تصریح کرد: بسیج با کمک ائمه جمعه و جماعات و مشارکت مردم در حال تقویت مساجد و راه اندازی محله های اسلامی می باشد تا دولت، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی تحقق پیدا کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: بسیج در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقابله با توطئه های داخلی و خارجی، اداره جنگ تحمیلی، سازندگی، کمک به دستگاه ها در مقابله با بیماری کرونا، برداشتن موانع و مقابله با چالش ها خوش درخشید.

وی، به برگزاری کنگره شهدای کاشان اشاره کرد، استان اصفهان را در بُعد ایثارگری بی نظیر دانست و با بیان اینکه یک پنجم شهدای کشور متعلق به استان اصفهان است، یادآور شد: این استان با تقدیم ۲۴ هزار شهید، هزار جانباز بالای ۷۰ درصد، ده شهر بالای هزار شهید، ۷ مدرسه بالای ۱۰۰ شهید، یک پنجم شهدای ورزشکار و یک ششم(۶ هزار) شهدای دانش آموز از شهدای این استان، شهدای روحانی، ۱۳۲۰ خانواده دو شهید،۳۲۰ خانواده سه، چهار، پنج، شش و یک خانواده ۷ شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دفاع از ارزش های دینی دارد، ضمن اینکه در گلستان استان اصفهان ۸ هزار شهید مدفون می باشند.

سردار فدا با بیان اینکه براساس مصوبه سازمان بسیج شهرهای بالای هزار شهید می توانند کنگره برگزار کنند به برگزاری اولین کنگره شهدای کاشان در اردیبهشت سال آینده اشاره کرد و گفت: هرچه مشارکت و حضور مردم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بیشتر باشد پیام و دستاوردهای کنگره شهدا نیز بیشتر خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به حوادث غزه اشاره کرد و ایمان، اخلاص، عمل صالح، ولایت باوری، ولایت مداری، چابک و چالاک بودن بسیج را الگوی جوانان جهان اسلام دانست و گفت: مردم غزه با الگوبرداری از انقلاب، شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست ایستادند و پیروز شدند.

سردار فدا با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی پوشالی است، گفت: این عملیات ثابت کرد موساد، ارتش دارای تجهیزات مدرن و پشتیبانی و حمایت کشورهای غربی قدرت بازدارندگی در مقابل تفکر الهی یارای ایستادگی و مقاومت ندارد و ان شاءالله با ایستادگی و مقاومت اسرائیل غاصب را شکست و نابود خواهیم کرد.

حضور بسیج در میدان خدمت

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی هم در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، ایمان به خدا، جان بر کف بودن، اخلاص در عمل، حضور در صحنه و ایمان به خدا را پنج ویژگی بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در تمام میدان‌هایی که نظام اسلامی ایران نیاز دارد از دیگر ویژگی‌های بسیج می‌باشد.

 امام جمعه کاشان خطاب به پیشکسوتان بسیج بر ضرورت اخلاص در عمل تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha