چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه های تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: در مطالبه گری‌ها، صبر و سعه صدر بیشتر و رعایت آداب کنشگری در شأن دانشگاه و محیط علمی را فراموش نکنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در دیدار جمعی از دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های تبریز، اظهار کرد: دغدغه‌های دانشجویان دهه‌های گذشته، عینی‌تر، ملموس‌تر و واقعی‌تری بود و موضوعات و مسائل را صبورانه دنبال می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: دانشجویان نسل جدید، مطالبه‌گر تر و آرمان خواه‌تر هستند و البته صبر و حوصله شان هم کمتر است.

وی ادامه داد: سواد و اطلاعات دانشجویان فعلی نسبت به دانشجویان نسل‌های گذشته گسترده‌تر شده و مسائل را عمیق‌تر می‌بینند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: دانشجویان جدید، نسلی ماهرتر، فناورانه‌تر و عملگراتر هستند و مجهز به مهارت‌های به‌روزی می‌باشند که برای نسل‌های قبلی هدف و آرزو بوده است.

وی ادامه داد: دانشجویان امروزی تاحدودی مستقل‌تر از وابستگی‌های فکری به دیگران از جمله خانواده هستند و حتی امروز خانواده وابستگی فکری به فرزند دانشجوی خود دارد.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان نسبت به فضای جامعه و دانشگاه دغدغه مندتر، حساس‌تر و پیگیرتر باشند.

وی ادامه داد: در مطالبه گری‌ها، صبر و سعه صدر بیشتر و رعایت آداب کنشگری در شأن دانشگاه و محیط علمی را فراموش نکنید.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اضافه کرد: آفتی که تشکل‌های دانشجویی را در ماه‌های نزدیک به انتخابات تهدید می‌کند، مورد سوءاستفاده قرار گرفتن توسط جریان‌های سیاسی بیرون از دانشگاه است که همیشه به‌دنبال رسیدن به قدرت در حاکمیت هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha