دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ط

امام جمعه کاشان با بیان اینکه شعرا و مداحان عبرت های فاطمیه را در اشعارشان بیاورند، تصریح کرد: مداحان از آرزوی حضرت زهرا (س) که حکومت اسلامی بود، حفاظت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شب گذشته در شب شعر و ذکر فاطمی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت ذاکر اهل بیت (ع) علیرضا حمامیان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) کاشان بر لزوم معرفت شناسی نسبت به اهل بیت (ع) تأکید کرد و اظهار داشت: توسل به ائمه اطهار(ع) ما را از گرفتاری و مشکلات نجات می دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه شعرا و ذاکرین باید افتخار کنند که برای اهل بیت (ع) شعر می سرایند و مرثیه سرایی می کنند، ابراز داشت: مداحان و شعرا معرفت قرآنی خود را بالا ببرند و کلمات، احادیث، فرمایشات اهل بیت (ع) و خطبه نورانی فدک حضرت زهرا(س ) خصوصا بحث عبرت ها را بیشتر مرور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه ریشه های انحرافات ها را بیان فرمودند، خاطرنشان کرد: زهرای مرضیه(س) فرمود کسانی که سراغ علی ابن ابیطالب (ع) نیامدند به خاطر دنیا طلبی بود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه شعرا و مداحان عبرت های فاطمیه را در اشعارشان بیاورند، تصریح کرد: مداحان از آرزوی حضرت زهرا(س) که حکومت اسلامی بود، حفاظت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: حضرت زهرا(س) فرمود اگر می گذاشتید ولایت به حضرت علی (ع) برسد از زمین و آسمان برایتان خیر و برکت می بارید

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امام راحل آرزوی ۱۲۴ هزار پیغمبر و ۱۲ امام معصوم را محقق کرد، گفت: با بیان و نفوذ کلامی که خدا به شعرا و مداحان داده است از امامین انقلاب، ارزش ها و شهدا دفاع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha