دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
فوقی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر نیاز امروز نظام به افراد مطالبه گر تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی نیازمند افرادی است که مطالبه گری می کنند و نوجوانان ما نیازمند ارتقاء آگاهی های خود هستند ، لذا در این جلسات باید ابتکارات خود را به یکدیگر منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره مهارت افزایی تشکل های دینی و هیئت ها با عنوان «ماه»، یکی از دغدغه های امروز حوزه مدیریت به ویژه مدیریت فرهنگی را عدم مسئولیت پذیری عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از نگرانی های ما در فعالیت های فرهنگی نقش ناپذیری است، به این معنا که افراد مسئولیتی را قبول می کنند و سپس به آن عمل نمی کنند.

وی افزود: برخی بسیار به دنبال این هستند که مسئولیتی را بگیرند و زمانی که مسئولیت را گرفتند، وظیفه خود را نمی دانند و یا مسئولیتی را می پذیرند اما به شرح وظایف خود عمل نمی کنند، اینها آن چیزی است که در تفاوت نسلی مشاهده می کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر نیاز امروز نظام به افراد مطالبه گر تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی نیازمند افرادی است که مطالبه گری می کنند و نوجوانان ما نیازمند ارتقاء آگاهی های خود هستند ، لذا در این جلسات باید ابتکارات خود را به یکدیگر منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: ما نسبت به حضور جوانان در هیئت های مذهبی شدیدا نگران هستیم و این در حالی است که جوان سازی هیئت ها به رفع نیازهای آنها است و جوانان هر جایی که می‌روند باید جذابیتی برای آنها داشته باشد.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به عدم پاسخ گویی به نیازهای به روز جوانان عنوان کرد: ما نیازهای به روز جوانان را جواب نداده ایم ، هم چنان که در همین چند روز هجمه ای که ایجاد کرده اند یک قدم در حوزه فحشا و لاابالی گری جلو گذاشته و در مقابل ما کاری انجام نداده ایم، لذا امیدوار هستیم این جلسات حلقه ای برای تحرک بوده و برنامه جدیدی ایجاد کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha