پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
خیمه

حوزه/ مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه عالی نواب گفت: خیمه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به‌مناسبت ایام فاطمیه به مدت ۵ شب، در این مدرسه برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان با اشاره به برپایی خیمه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در مدرسه علمیه عالی نواب اظهار کرد: این خیمه‌ یک طرح فرهنگی مبتکرانه است که از سوی طلاب مدرسه برای ششمین سال متوالی، به مناسبت ایام فاطمیه از ۲۱ تا ۲۶ آذرماه برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) منشاء تمام نیکی‌ها و خیرات در عالم هستند، افزود: ایام فاطمیه بهترین فرصت است که سبک زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیه) و فرهنگ فاطمی را گرامی داشته و آن را نشر داد.

حجت‌الاسلام موسوی جزایری بیان داشت: در این ایام چندین هزار نفر از مردم خراسان و سایر استانها و حتی دیگر کشورها وارد مدرسه علمیه عالی نواب می‌شوند و از خدمات فرهنگی ارائه شده توسط طلاب، بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که به خاطر لجن پراکنی رسانه‌های معاند بسیاری از اقشار جامعه تمایلی به شنیدن سخنان روحانیت ندارند، این طرح مبتکرانه گامی برای پیوند عمیق روحانیت و مردم است.

مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه عالی نواب در خصوص برنامه‌های این خیمه توضیح داد: ویژه‌ برنامه نمایشی(با موضوع جنگ روایت‌ها)، غرفه تخصصی کودک، مسابقه فرهنگی برای نوجوانان، غرفه هنری، غرفه محصولات فرهنگی، اجرای طرح عفاف و حجاب، چایخانه و... از برنامه‌های فرهنگی این خیمه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان کار خیمه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها عصرها از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۳۰ ‌می‌باشد.

انتهای پیام313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha