شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام صالحي

حوزه / حجت الاسلام صالحی گفت: خانواده مهم ‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است و باور به عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده آموزش داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی هرمزگان، امروز در دوره آموزشی عفاف و حجاب ویژه کارکنان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده از زیربنایی ترین و مهمترین نهادهای اجتماع به شمار می‌رود که افراد در آن به مهارتهایی که لازمه ی ورود به اجتماع است دست پیدا می‌کنند.

وی افزود: خانواده مهم ‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است و باور به عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده آموزش داده شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: زن با برداشتن حجاب‌ و عریان کردن خود آن‌چیزی که خدای متعال طبیعت پنهان بودن آن را از او خواسته را کوچک و سبک می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد : زن با حجاب زیبایی های باطنی و عظمت شخصیت یک بانو در جامعه جلوه می‌کند نه اینکه برجستگی های جسمانی خود را برای جلب توجه به کف خیابان بیاورد.

وی تأکید کرد: حجاب و عفاف نه تنها مانع حضور زن در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نیست، بلکه زن می‌تواند با پوشش کامل و حجاب برتر در تمام عرصه‌ها از جمله پیچیده‌ترین حوادث سیاسی ورود پیدا کرده و از ارزش‌های دینی خود دفاع نماید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که نمی‌توان به بهانه اینکه حفظ حجاب و چادر دست و پاگیر است حجاب را از زن گرفت و به همین دلیل نمی‌توان به بهانه‌ اینکه حضور در عرصه سیاسی، اجتماعی با عفاف و حجاب سازگار نیست، زن را از حضور در چنین عرصه‌هایی محروم کرد؛ چرا که می‌بینیم حضرت فاطمه سلام الله علیها با حفظ حجاب و عفاف در پیچیده‌ترین حادثه سیاسی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha