دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ق

حوزه / همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) یادواره شهدا و گرامی داشت ایثارگران تاکسیرانی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه در تالار شهر فرهنگسرای مهر شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) یادواره شهدا و گرامی داشت ایثارگران تاکسیرانی شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه، خانواده معظم شهدا، مسئولان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در تالار شهر فرهنگسرای مهر شهرداری این شهر برگزار شد.

ناصر فخاری رئیس سازمان اقتصادی کوثر در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشریح خطبه فدکیه، اظهار داشت: زهرای مرضیه(س) به خاطر دفاع از حقانیت حضرت علی(ع) رنج‌های فراوانی را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) به معنای واقعی از حقّ حضرت علی(ع) دفاع جانانه کردند. آن بانو در جریان‌های پیش آمده پس از سقیفه، جسم و جان خود را سپر بلای حضرت علی(ع) کردند.

رئیس سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه دشمنان حضرت علی(ع) حتی به وصیت حضرت زهرا (س) نیز عمل نکردند، گفت: حضرت علی (ع) به خاطر عمل نکردن دشمنان به وصیت زهرای مرضیه (س) دست به شمشیر برد و خطاب به دشمنان فرمود اگر دستتان به خاک بقیع بخورد این بقیع را از خونتان سیراب می‌کنم.

فخاری اظهار کرد: حضرت زهرا(س)، اسلامی را که دشمنان به زمین زده بودند با اشک و خونش زنده کردند.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، به نقش ناوگان حمل و نقل کشور در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رانندگان در دوران دفاع مقدس خصوصا رانندگان و ناوگان حمل و نقل کاشان با تقدیم تعداد بیشماری شهید و جانباز نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) خاطره گویی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان ناوگان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرستان کاشان، اجرای نمایش فاطمی و اجرای سرود از دیگربرنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha