شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سرلک

حوزه/امام جمعه الیگودرز گفت:وحدت حوزه و دانشگاه از جمله عوامل پیروزی، بقاء و استمرار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نشست هم اندیشی حوزویان و دانشگاهیان شهرستان الیگودرز در مدرسه علمیه مهدیه شهرستان با حضور امام جمعه الیگودرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله محمد مفتح(ره) گفت:وحدت حوزه و دانشگاه که در منظومه فکری امامین انقلاب همواره مورد تأکید بوده از جمله عوامل پیروزی، بقاء و استمرار انقلاب اسلامی ما است.

وی بیان داشت:از رهگذر این وحدت ارزشمند و مفید دستاورد های عظیم، موفقیت ها و پیشرفت های بزرگی برای کشور و نظام اسلامی حاصل شده است.

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: این وحدت در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته و مکمل تلاش هایی از جمله سرنگونی طاغوت، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه اسلامی و در نهایت تشکیل تمدن نوین اسلامی در منطقه و جهان است که در گام دوم انقلاب اسلامی عمده مسئولیت بر عهده جوانان حوزوی و دانشگاهی است.

حجت الاسلام سرلک با تاکید بر همکاری مستمر حوزویان و دانشگاهیان خاطر نشان کرد:امیدواریم با وحدت، هم فکری و هم افزایی هر چه بیشتر این دو نهاد مقدس و مؤثر، نرم‌افزار تشکیل تمدن نوین اسلامی گسترش یابد.

در این نشست حجت‌الاسلام سراوندی مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز،درویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و آذرخوش رئیس دانشگاه فرهنگیان الیگودرز به تشریح نقش و جایگاه حوزه و دانشگاه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha