دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، با بیان اینکه اردوهای طلاب در راستای جهاد تبیین می‌باشد، به برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، معرفت زایی و عینیت بخشی جهاد تبیین در مدارس علمیه کشور در تابستان سالجاری اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری این دوره‌ها توسط معاونت‌های تبلیغ در ایام فاطمیه، شاهد نقش آفرینی طلاب بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اظهار داشت: جشنواره ورزشی جام ورزشی طلبه شهید آرمان علی وردی با همکاری بسیج طلاب کشور از ماه‌های قبل در ۸ رشته آغاز به کار کرد.

وی افزود: در بهمن ماه سالجاری نیز با حضور نفرات برتر مسابقات جشنواره ملی، ورزشی و فرهنگی طلاب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، افزود: به دلیل ظرفیت‌های ورزشی خوبی که در بین طلاب بسیجی منطقه کاشان وجود دارد، امیدواریم با گسترش بیش از پیش فرهنگ ورزش شاهد توسعه نشاط و سلامتی در حوزه‌ علمیه این منطقه باشیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، به فعالیت‌های معاونت امور طلاب اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت‌های ورزشی، اردوی راهیان نیز با شرکت هزار نفر به استان‌های هرمزگان، تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، کاشان، کرمان و یزد راه اندازی شده است.

وی از اعزام بیش از ۸ هزار نفر از طلاب به اردوی راهیان نور با همکاری سازمان بسیج کشور خبر داد و یادآور شد: با برنامه ریزی‌های به عمل آمده از بهمن ماه سال جاری، این تعداد طلاب به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، از شرکت بالغ بر ۱۵هزار نفر از طلاب به اتفاق خانواده‌هایشان در پیاده روی اربعین حسینی سالجاری خبرداد و اظهار کرد: بخشی از این طلاب علاوه بر خدمت‌رسانی به زائرین و تبیین مسائل دینی و شرعی در طول مسیر پیاده روی، در نجف اشرف نیز مشغول خدمت رسانی به زائرین بودند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سالجاری بیش از ۲۰ هزار نفر از طلاب مدارس علمیه سراسر کشور به اتفاق خانواده هایشان به مشهدالرضا اعزام می‌شوند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، با بیان اینکه اردوهای طلاب در راستای جهاد تبیین می‌باشد، به برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، معرفت زایی و عینیت بخشی جهاد تبیین در مدارس علمیه کشور در تابستان سالجاری اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری این دوره‌ها توسط معاونت‌های تبلیغ در ایام فاطمیه، شاهد نقش آفرینی طلاب بودیم.

وی به عزم جدی آیت الله اعرافی و معاونین حوزه‌های علمیه کشور در رفع گله‌مندی مقام معظم رهبری پیرامون تبلیغ اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری جلسات مختلف در حوزه‌های علمیه و ارائه راهکارهای لازم، طرح رفع دغدغه رهبری در زمینه تبلیغ، ضمن تصویب نهایی در شورای عالی در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رونمایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha