شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر ضمن تاکید بر ضرورت گسترش ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در ادارات و اماکن عمومی این شهرستان گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه، خانواده ها، نهادهای آموزشی و ادارات نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان بوشهر به ریاست رحیمی فرماندار بوشهر و با حضور عابدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، حجت الاسلام خشنود رییس ستاد اقامه نماز استان و دیگر اعضا صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر در این جلسه اظهار داشت: راهکار قرآنی و اسلامی جلوگیری از فحشا و منکرات از جمله بی حجابی ترویج فرهنگ اقامه نماز است چرا که به فرموده قرآن کریم «إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَی عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْکَرِ ».

وی تصریح کرد: نماز یکی از ارکان اصلی و ستون دین است و ما را در مقابل لغزش ها، شدائد و نارسایی های زندگی محفوظ نگه می دارد.

فرماندار بوشهر همچنین ضمن تاکید بر ضرورت گسترش ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در ادارات و اماکن عمومی این شهرستان، افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه، خانواده ها، نهادهای آموزشی و ادارات نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha