یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امامین کاظمین

حوزه/ مدیریت حرم امامین کاظمین (ع) حادثه بمب گذاری در کرمان را محکوم کرده و به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مدیریت حرم امامین کاظمین (علیهما السلام) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه بمب گذاری در کرمان، به ملت ایران تسلیت گفت.

ترجمه این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ)

صدق الله العلی العظیم

مایه تأسف و اندوه فراوان است که دو انفجار در کرمان به دست عده‌ای گمراه، مجرم و عاری از انسانیت که تنها دغدغه آنها به پا کردن آشوب و اخلال در آرامش جامعه و امنیت جهانی است به وقوع پیوست که در نتتیجه آن عده‌ای از شهروندان بی‌گناه پر پر شده وارواح آنها به سوی پروردگارشان عروج کرد تا ستم طواغیت و مستکبران را به شکایت برند.

ما از جوار امامین کاظمین (علیهما السلام) مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به خانواده معظم شهدا، جانباختگان و مجروحان این حادثه عرضه داشته و تمامی اقدامات خشونت آمیز و تروریستی دشمن را محکوم نموده و تأکید می‌کنیم که آنچه رخ داده مغایر با آموزه‌های آسمانی و ارزش‌های انسانی-اخلاقی است و مطلقاً ربطی به اسلام ندارد.

از خداوند متعال خواستاریم که شهدای این حادثه را در رحمت واسعه خود غرق نموده و آنان را در بهشت‌ وسیع خود جای دهد و به خانواده‌هایشان صبر و آرامش عطا کرده و مجروحان را شفای عاجل عنایت فرماید. از خداوند متعال خواستاریم شهرهای مسلمانان را از کید دشمنان حفظ کرده و همه بندگانش را از هر شر و بلایی در امان نگه دارد. انه سمیع مجیب و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.

مدیریت عتبه کاظمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha