دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پیام تسلیت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

حوزه/ بی‌تردید دشمن همواره دست و پا می زند تا با ایجاد بحران و تنش اجتماعی، کام ملت ایران را تلخ نموده و از مشارکت بصیرانه ملت در مراسمات و مناسبات انقلابی، انتقام بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه بسیج اساتید و دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان و حوادث اخیر منطقه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اَللّٰهِ بِأَفْوٰاهِهِمْ وَ اَللّٰهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ اَلْکٰافِرُونَ ﴿الصف‏، ۸﴾
می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

بار دیگر از آستین استکبار و پیاده نظام آنان خون چکید وحادثه تأسف بار و غم افزای حمله تروریستی کرمان وشهادت و جراحت جمعی از عاشقان مکتب شهید سلیمانی را رقم زد که موجب تأثر و تالم عمیق قلبی گردید.

اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشگاه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ضمن تسلیت این حادثه غم بار به محضر امام عصر(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم شریف ایران و جامعه دانشگاهی، به هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه را خواستار است وتبیین درست واقعه و بیان روایت اول برای جلوگیری از سو استفاده دشمنان توسط نخبگان را امری لازم می داند.

بی‌تردید دشمن همواره دست و پا می زند تا با ایجاد بحران و تنش اجتماعی، کام ملت ایران را تلخ نموده و از مشارکت بصیرانه ملت در مراسمات و مناسبات انقلابی، انتقام بگیرد.

طبق فرموده رهبر انقلاب: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

از خداوند منان خواستاریم بر درجات رفیع شهدای این حادثه بیفزاید و صبر و جزا به خانواده های محترمشان و شفای عاجل را به مجروحین عنایت بفرماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha