یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر / بازدید مدیر حوزه علمیه بوشهر از خبرگزاری رسمی حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: چرخه تحصیلی علوم حوزه از سطح یک تا سطح چهار در استان بوشهر تکمیل شده است و از این بابت طلاب حوزه علمیه استان می توانند تحصیلات خود را در استان به سرانجام برسانند و نیازی به تحصیل در خارج استان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: چرخه تحصیلی علوم حوزه از سطح یک تا سطح چهار در استان بوشهر تکمیل شده است و از این بابت طلاب حوزه علمیه استان می توانند تحصیلات خود را در استان به سرانجام برسانند و نیازی به تحصیل در خارج استان نیست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با توجه به شناختی که از طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان داریم در بین آنان نیروهای مستعد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به خوبی یافت می‌شود که بعد از مرحله شناسایی و هدایت آنان، می توانند در اجتماعات نخبگانی در فضای عمومی استان و حتی کشور اثرگذار باشند.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: دو رشته تخصصی کلام اسلامی و رشته مشاوره در استان دایر شده است و می توان از این ظرفیت نیز بهره کافی برد.

مدیر حوزه علمیه اسان بوشهر گفت: نزدیک به ۳۰ استاد با مدرک سطح چهار معادل دکتری در حوزه علمیه استان مشغول به تدریس هستند و این نشان می دهد که حوزه استان از این لحاظ غنی است.

وی بیان داشت: عمده تخصص این اساتید در رشته های تخصصی فلسفه، فقه و اصول،مشاوره و روان شناسی است که همه آنها آماده خدمت رسانی به جامعه می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha