شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
نماز جماعت نزول باران در روستای چنار سفلی

حوزه / با توجه به کاهش نزولات آسمانی، نماز طلب باران امروز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) روستای چنار سفلی در شهرستان اسدآباد به امامت حجت الاسلام خسروی امام جماعت این روستا اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با توجه به کاهش نزولات آسمانی، نماز طلب باران امروز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) روستای چنار سفلی در شهرستان اسدآباد به امامت حجت الاسلام خسروی امام جماعت این روستا اقامه شد.

حجت الاسلام خسروی در این مراسم، با بیان اینکه نماز باران در اسلام سفارش شده و در آن بندگان از خداوند طلاب باران و نزولات آسمانی می‌کنند، اظهار داشت: نماز باران را باید درخواست کمک از درگاه خداوند در هنگام مشکلات و سختی‌ها دانست.

وی با بیان اینکه شغل بسیاری از اهالی روستاهای استان همدان کشاورزی و وابسته آب است، گفت: خشکسالی‌ها خسارات زیادی به روستاها و کشاورزان زده و مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است.

امام جماعت روستای چنار سفلی، با تأکید بر اینکه باید با توکل به‌خداوند، از پروردگار بخواهیم تا باران رحمتش را بر ما نازل کند، یادآور شد: همه ما امیدوار به رحمت پروردگار هستیم.

اقامه نماز باران در روستای چنار سفلی شهرستان اسدآباد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha