دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
1

حوزه/اندیشمند هندی خطاب به کشورهای عربی در منطقه تصریح کرد: شما یا باید در کنار نفاق و کفر و رژیم صهیونیستی بایستید یا باید در کنار مسلمانان و رزمندگان مقاومت قرار بگیرید.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، سلمان ندوی، اندیشمند هندی در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" تصریح کرد: ما امروز در این همایش بزرگ در رابطه با مسجدالاقصی، قدس شریف، غزه و فلسطین دور هم جمع شده‌ایم.

وی با اشاره معراج پیامبر(ص) در سال دهم هجری، این واقعه را دارای پیامی برای همه انسان‌ها دانست و اظهار داشت: پیامبر(ص) حجتی برای همه انسان‌هاست.

این اندیشمند هندی در ادامه سخنان خود به نبرد ملت و مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: امروز مردان بسیار شجاع و قهرمان برای نابودی صهیونیست‌ها به پا خواسته‌اند و به خواست خداوند پیروز خواهند شد.

وی خطاب به کشورهای عربی در منطقه تصریح کرد: شما یا باید در کنار نفاق و کفر و رژیم صهیونیستی بایستید یا باید در کنار مسلمانان و رزمندگان مقاومت قرار بگیرید.

ندوی افزود: این منطقه روزی قبرستان آمریکایی‌ها شد و امروز قبرستان صهیونیست‌ها خواهد شد و حماس، جهاد و مقاومت اسلامی به پیروزی دست خواهد یافت.

وی با تأکید بر این که صهیونیست‌ها در غزه شکست خورده‌اند، اظهار داشت: به همین دلیل است که آنها از زنان و کودکان انتقام می‌گیرند زیرا از شکست بزرگی که خورده‌اند، عصبانی هستند.

اندیشمند هندی ادامه داد: ما از روز اول معجزات را دیدیم و حتما پیروزی نهایی ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" امروز (یکشنبه) با حضور ۱۰۰ عالم مسلمان از کشورهای مختلف جهان در هتل پارسیان استقلال تهران در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha