دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
1

حوزه/شریف صواف گفت: امروز فلسطین تبدیل به یک الگو برای همه انسانهای آزاده جهان شده است و مسأله‌ای است که همه انسانهای آزاده جهان را درگیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شیخ محمد شریف صواف مدیر مرکز آموزشی شیخ احمد کفتارو در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:امروز کودکان غزه به مردانی مقاوم تبدیل شده‌اند، چگونه شهادت می‌تواند امت اسلامی را از پلیدی‌ها پاک کند و چگونه می‌توان به غیرت انسانها امید بست؟

شریف صواف اظهار داشت: وقتی پیامبر(ص) از مجاهدین سخن می‌گوید، می‌فرماید، گروههای اسلامی در هر زمان یافت می‌شوند که در مسجد الاقصی و اطراف آن پایداری می‌کنند.

وی با بیان این مطلب افزود: امروز فلسطین تبدیل به یک الگو برای همه انسانهای آزاده جهان شده است و مسأله‌ای است که همه انسانهای آزاده جهان را درگیر کرده است.

شیخ صواف اظهار داشت: مردم غزه در طوفان الاقصی زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه مقاومت تقدیم کردند و شهادت را بر زندگی عادی ترجیح دادند.

وی خاطر نشان کرد: امروز مردم همه دنیا و آزادی‌خواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین به میدان آمده‌اند و شعار الله اکبر سر می‌دهند.علی‌رغم اینکه از فلسطین فاصله دارند اما روح و وجود آنها با فلسطین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha