چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/حجت الاسلام هدایتی گفت: امروز یکی از حیاتی‌ترین نیازهای کشورهای اسلامی وحدت در سایه اقتدار می‌باشد بنابراین تنها راهبرد ارتقاء جهان اسلام در این برهه تاریخی وحدت به معنای واقعی کلمه می‌باشد.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن محکوم کردن حمله انگلیس و آمریکا به کشور یمن، اظهار داشت: حمله کشورهای مذکور به یمن نشانه‌ای بارز از دشمنی آنان با جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین است.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: در میان کشورهای اسلامی به جز ایران، تنها این کشور یمن بود که به معنای واقعی حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه بود و همین امر مایه خشم کشورهای حامی صهیونیست شد، به طوری که حامیان اسرائیل غاصب به صورت یک جانبه و بدون هیچ مجوز قانونی به کشور یمن حمله کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها به نوعی وقت کشی و جفا در حق ملت فلسطین و غزه محسوب می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه بعد از گذشت ۱۰۰ روز از تهاجم نیروهای صهیونیستی به غزه تاکنون هیچ عکس‌العملی از سوی کشورهای اسلامی در این بار دیده نشده و همین امر بر گستاخی صهیونیست‌ها افزوده است.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: حل مسئله غزه و فلسطین و رهایی مردم این کشور از تجاوزات صهیونیست‌ها هرگز با تشکیل جلسات و بیانیه‌ها حل نمی‌شود، بلکه امروز جهان اسلام برای تقابل با رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف نیازمند یک اجماع کلی است.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: امروز یکی از حیاتی‌ترین نیازهای کشورهای اسلامی وحدت در سایه اقتدار است، بنابراین تنها راهبرد ارتقاء جهان اسلام در این برهه تاریخی وحدت به معنای واقعی کلمه می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha