دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تجلیل از فعالان مواکب مردمی نیمه شعبان

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان مواکب مردمی نیمه شعبان سال گذشته در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در ایام نیمه شعبان مواکب متعددی در شهر مقدس قم، بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران نیمه شعبان برپا می شود، اظهار کرد: سال گذشته حدود ۳۵۰ مجموعه مردمی در قالب بیش از یک هزار و ۶۰۰ غرفه در حوزه های مختلف خدمات را به زائران ارائه دادند.

وی ادامه داد: مسئولان برخی از این مواکب روز جمعه ۲۹ دی ماه به منظور هم افزایی در مسجد مقدس جمکران گردهم می آیند. بعد از ظهر جمعه هم همایشی با هدف تجلیل از موکب داران با حضور جمعی از مسئولان استانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: مسئولیت مواکب و مجموعه های مردمی خدمات رسان در ایام نیمه شعبان بر عهده ستاد مردمی اجتماعات مهدوی است و این همایش نیز با همکاری این ستاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha