دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ جشن «فرشته‌‌‌‌های کُرد ایرانی» در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم سنندج در ورزشگاه ۲۲ گولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم جشن تکلیف ۴ هزار دانش آموز پایه سوم دختر شهرستان سنندج امروز در ورزشگاه ۲۲ گولان این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم با شکوه در سخنانی اظهار داشت: تکلیف برای همه ما یعنی اینکه احساس مسئولیت کنیم و امروز در جشنی که شما عزیزان حضور دارید مسئولیت شما آغاز شده است و این مسئولیت در حوزه دین، جامعه و خانواده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: والدین امروز وظیفه دارند که شما را در رسیدن به قله‌های افتخار، علم و تقوا تربیت کنند و زمینه‌های رشد علمی و اخلاقی شما را در جامعه فراهم نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: شما دانش آموزان نیز وظیفه دارید خوب درس بخوانید و با اخلاق شایسته و حفظ شئونات دینی و اسلامی و ملی به کشورتان خدمت کنید.

این استاد حوزه علمیه افزود: جشن تکلیف برای شما عزیزان به عنوان جشن قبول مسئولیت و عمل به دستورات دینی و الهی محسوب می‌شود بنابراین این روز بزرگ را به همه شما تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha