سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان داشت: انتخابات متجلی کننده اراده مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، دیدار صمیمی روحانیون و طلاب شهرستان مریوان امروز با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در این دیدار در سخنانی ضمن تقدیر از روحانیون مریوان که در راه تبلیغ و تدریس سالهاست زحمت می کشند، بیان داشت: وظیفه همه ما جذب و تربیت طلبه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: وظیفه ما تربیت طلبه های باسواد، مهذب و متخلق، علاقه مند به کشور و اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان داشت: ماموستایان مشکلاتی از قبیل مالی، کاری و... دارند که احصاء شده و در دست اقدام و پیگیری است و ان شاءالله با توکل بخدا درصدد رفع این مشکلات هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان داشت: انتخابات متجلی کننده اراده مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یکی از اقدامات و تلاش های روحانیون در جامعه ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha