سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی با تشکر فراوان از عوامل برگزاری مراسم پر فیض و معنوی اعتکاف، گفت : نقش مهم امامان جمعه و جماعات و بویژه آموزش و پرورش برای شرکت دانش آموزان در اعتکاف تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر، اظهار کرد: اعتکاف ضیافت الهی برای بندگان است تا در جهت خودسازی گام بردارند و بندگی خود را تقویت کنند و قدم در مسیر معنویت گذارند.

وی افزود: احیای اعتکاف یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است و این حرکت بر گرفته از تعالیم و ارزش های اسلامی می باشد که پیر و جوان و مرد و زن از این سفره و خلوت با معبود استفاده می کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، با بیان اینکه در گام دوم انقلاب قرار داریم و به سمت تمدن اسلامی حرکت می کنیم، ادامه داد: جوانان و نوجوانان دو بال مهم در این مسیر را بر عهده دارند و برای نقش پذیری بایستی مسلح به تعالیم انسان ساز اسلامی شده که آشنای و شرکت در این مراسم معنوی یکی از محور ها می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب در همه عرصه ها جوانان و نوجوانان خوش درخشیدن و به مراتب وظیفه تریبون داران و افراد تاثیر گذار و تصمیم گیر را در انتقال مفاهیم و ارزش های اسلامی را به نسل جدید بیش از پیش سخت تر می کند.

وی اظهار کرد : امسال اعتکاف با حضور دانش آموزان در کنار معتکفین رنگ و بوی تازه تری را به خود گرفته است و این کار منشأ خیر و برکات بسیاری خواهد بود، چرا که معنویت را در خود تقویت می کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: امسال با برنامه ریزی ها مناسب شاهد استقبال و حضور پر شور و تاثیر گذار دانش آموزان در اعتکاف هستیم که نوید بخش روح معنوی در کالبد فضای جامعه خواهد بود و به امید خدا با اینگونه کارها، دشمن را از نسل جدید نیز ناامید خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی خاطرنشان کرد: از تمامی عوامل پر تلاش که با برنامه ریزی مناسب و دقیق برای برگزاری مراسم پر فیض و معنوی اعتکاف به میدان آمدند از امامان جمعه و جماعات گرفته تا آموزش و پرورش که امکان شرکت دانش آموزان را مهیا کرد، تقدیر و تشکر می کنیم و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون به همه عزیزان داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha