شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مدارس علمیه استان قزوین

حوزه/ مدیر امورطلاب معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از راه‌اندازی سامانه تغذیه به آدرس food.ismc.ir برای طلاب استان قزوین خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ آبادی جو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته، همچنین جهت بهبود فرآیند رزرو و توزیع غذای طلاب و رفاه حال ایشان، با حمایت‌های معاون امورطلاب و دانش آموختگان و اعلام آمادگی مدیریت حوزه علمیه استان قزوین نسبت به راه ‌اندازی سامانه اتوماسیون تغذیه برای مدارس این استان اقدام گردید.

مدیر امورطلاب مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه افزود: این سامانه طی چند سال گذشته در کلیه مدارس و مراکز حوزوی شهر مقدس قم مورد استفاده قرار گرفته است که زین پس طلاب استان قزوین نیز با مراجعه به آن می‌توانند نسبت به رزرو و دریافت غذای خود اقدام نمایند.

طبق گفته وی با راه اندازی این سامانه امکان مدیریت تعداد طبخ غذای روزانه، نظرسنجی کیفیت و نوع غذا و سایر قابلیت های این سامانه برای مدیریت استان میسر می‌گردد.

وی افزود معاونت امور طلاب و دانش آموختگان در نظر دارد این سامانه را به صورت رایگان در اختیار مدیریت های استانی و مدارس سراسر کشور قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha