یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در مدرسه علمیه خدیجه خاتون (س) شهرستان گتوند

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشن ویژه بانوان در مدرسه علمیه خدیجه خاتون (س) شهرستان گتوند با حضور طلاب و اساتید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشن ویژه بانوان در مدرسه علمیه خدیجه خاتون (س) شهرستان گتوند باحضور طلاب و اساتید برگزار شد.

در این برنامه پاسدار عسکرزاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند پیرامون انتخابات پیش رو در کشور گفت: حضور آگاهانه و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو ضامن حفظ کشور در مقابل طاغوتیان و استکبار جهانی است.

وی گفت: ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی است که با وجود رهبری عالم و باتقوا و همراهی مردم آگاه به ثمر رسید. حفظ و تداوم این انقلاب در گرو بینش سیاسی و دینی امروز مردم است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند افزود: حرکت ملتِ اسلامی ایران در ریل گذاری صحیح انقلاب که از دروازه انتخابات عبور می‌کند نوید بخش فردایی متعالی تر خواهد بود.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم، مولودی خوانی، تقدیر و تشکر از پاسدارو جانباز پاسدار عسکرزاده، تقدیر از فعالان فرهنگی، اجرای سرود، برپایی ایستگاه پذیرایی و ایستگاه احکام انتخابات می توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha