دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام دهقان

حوزه/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: شهید ابراهیمی پر انرژی تبلیغ مذهب تشیع در آمریکای جنوبی انجام می داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر در جمع ورزشکاران و هنرمندان تیم قلمداران هنر جنوب اظهار داشت: شهید ابراهیمی در راستای تبلیغ دین اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) به جمهوری گویان در آمریکای جنوبی سفر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد : این شهید مبلّغی با اخلاص، باصفا و در عین حال پر انرژی و پر توان برای ترویج شیعه بود. حضور او باعث شد، جمع کثیری از مردم به اسلام و مذهب تشیع روی آورند.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به اینکه بعد از چند سال تلاش در عرصه تبلیغ دین اسلام توسط سرویس‌های جاسوسی به شهادت رسید افزود: ۳۵ روز بعد یعنی در ۱۵ اردیبهشت سال ۸۳ پیکر مطهرش را با دستانی بسته در ۴۶ کیلومتری شهر جرج تاون مرکز گویان درون گودالی یافتند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به انتخابات 11اسفند 1402و دعوت ورزشکاران و هنرمندان به مشارکت پرشور در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه مردم به ویژه شما عزیزان ان شالله حضور پرشوری در عرصه انتخابات خواهید داشت.

وی به مبحث مطالعه گری پرداخت و گفت: برای روشنگری و مطالبه گری در مجلس به همت جوانان شهر بوشهر در مسجد، پیشنهادهای داده شده است که هر فردی رای اکثریت مجلس را به دست می آورد وظیفه دارد به صورت مستمر پاسخگو باشد، همینطور که برای شورای شهر بوشهر در قالب پویش ۴۸ هفته خدمت جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد در حال اجرا می باشد.

در ادامه امیر شریفی مطلق داور ملی، استان بوشهر با اشاره به اینکه تیم قلمداران هنر جنوب به پیشکسوتان ورزش و هنر اهمیت قائل می شود خاطرنشان کرد: این تیم به مدیریت مسعود عرب زاده ، هر مسابقه مسؤلین استان،ورزشکاران مطرح در تمامی رشته ها دعوت و ارزش گذاری می کند که بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: از دیدن هواداران که برای تشویق تیم محبوب قلمداران هنر جنوب به ورزشگاه آمده بودند شگفت زده شدم آنها مرتب تیم را تشویق می کردند و برایم خیلی خوشحال کننده بود که در ورزشگاه شور و نشاط حکم فرما است.

شریفی مطلق افزود: ما نیز به نوبه خودمان تلاش می کنیم با یک کادر مجرب داوری هر دو هفته حضور داشته باشیم و به این تیم کمک کنیم، همچنین امیدوارم در ادامه مسؤلین و بخش خصوصی حامی مالی خوبی برای آنها باشند تا در استان و کشور خوب بدرخشند.

این داور ملی افزود: ان‌شاءالله دیگر تیم ها مانند ایرانجوان بوشهر، ایرانجوان خورموج، شاهین بوشهر، پرسپولیس گناوه به دوران شکوفایی خود مثل گذشته بر گردند.

وی به نقش هنرمندان و نویسندگان در شکوفایی ورزش استان اشاره کرد و گفت: نویسندگان می توانند با قلم خوب ایجاد انگیزه ای باشند که ورزشکاران پیشکسوت مجدد به میادین ورزش بیایند که این حرکت را تیم قلمداران هنر جنوب ان‌شاءالله می تواند ترسیم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha