یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
محلات

حوزه/ همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم جشنی در مدرسه علمیه فاطمیه محلات برگزار شد و از فعالان فرهنگی این مدرسه نیز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه محلات و همزمان با اعیاد بزرگ شعبانیه مراسم جشنی با حضور خانم موسوی مدیر این مدرسه برگزار شد.

خانم موسوی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان به ویژه ولات حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و میلاد حضرت مهدی (عج) در جمع خواهران طلبه گفت: رسم اشتباهی که این روزه در بین جامعه ما عادی شده است، این است که تا جوانی به خطا می افتد می گویند: عیب ندارد جوان است بگذارید جوانی کند ولی غافل از اینکه همین گناه او را روز به روز از امام عصر دورتر می کند.

وی افزود: جوانی به معنای گناه و فساد و دائما در حال آزمون و خطا بودن نیست، جوانی یعنی فرد چه زن باشد چه مرد، پر باشد از صفات سازندگی(فعال،پویا،با نشاط،سرزنده،خلاق و...).

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه محلات با اشاره به سخن حضرت علی(ع) تصریح کرد: فرصت ها (روزگار جوانی) همچون ابرها در حال گذر هستند،فرصت ها را دریابید. و از لحظه به لحظه عمر خود و از این سن نشاط و سرزندگی نهایت استفاده را ببرید چون باید در روز حساب همچون نعمات دیگر به نعمت عمر و جوانی هم پاسخ گو باشیم.

در ادامه این مراسم خانم ها صادقی، فرزدی و علیچی از مداحان این مدرسه مولودی خوانی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و حضرت مهدی(عج) را اجرا کردند.

در ضمن این برنامه از خواهران طلبه ای که در مسابقات فرهنگی همچون مسابقه بعثت پیامبر اکرم(ص)، مسابقه شهادت حضرت زهرا (س)، چالش زیباترین جمله به مادر، مسابقه زی طلبگی، جشنواره کیک و شیرینی مهدوی، طرح بشری حفظ قرآن کریم(جزء ۳۰)، تقدیر از مداحان محترم و تقدیر از فعالان اعتکاف ۱۴۰۲ شرکت کردند تقدیر به عمل آمد.

در پایان جلسه مناجات شعبانیه قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha