شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: امید داریم که نمایندگان مجلس آینده به دنبال برطرف کردن گرانی و تورم و از سوی دیگر ایجاد بسترهای مناسب برای اشتغال پایدار در کشور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: امیدواریم که همه مسلمانان از برکات این ماه عزیز بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، عنوان کرد: شرکت در همه پرسی هفته آینده برای همه ما یک ضرورت و یک رویداد مهم محسوب می‌شود.

این عالم اهل سنت افزود: بنابراین باید در انتخاب شخص اصلح برای مجلس نهایت دقت را داشته باشیم تا ان شاءالله شاهد شکوفایی کشور و استانمان باشیم.

ماموستا خالدی در ادامه به برخی از خواسته‌ها و مطالبات مردم و جوانان از نمایندگان مجلس اشاره کرد و بیان داشت: اشتغال، رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی از جمله مطالبات اصلی مردم این خطه از نمایندگان مجلس است.

امام جمعه موقت سنندج افزود: کسانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند باید خود را نماینده و وکیل مردم بدانند و همواره در انجام وظایف خود تعهد داشته باشند.

ماموستا خالدی افزود: بنابراین امید داریم که نمایندگان مجلس آینده به دنبال برطرف کردن گرانی و تورم و از سوی دیگر ایجاد بسترهای مناسب برای اشتغال پایدار در کشور باشند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام می‌باشد، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد که مردم را از صندوق‌های رای جدا کند بنابراین با حضور در پای صندوق های رای تمام توطئه‌های بدخواهان خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha